Laur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, które ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 25% osób podczas zakupów zwraca uwagę na te znaki, a Złote Godło na opakowaniu w zdecydowanie największym stopniu przekonuje ich do zakupu[1]. Co roku, w zakrojonym na szeroką skalę ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim, wyróżniane są więc najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach, które otrzymują prestiżowy tytuł Złoty Laur Konsumenta.
W 2018 roku w gronie najlepszych nie mogło zabraknąć produktów firmy HELIO, które po raz kolejny stanęły na najwyższym podium, otrzymując Laur Konsumenta w dwóch kategoriach: bakalie i dodatki do ciast. Następne Złote Godła w kolekcji polskiego producenta świadczą o dużym i - co ważne - niesłabnącym zaufaniu kosnumentów do marki HELIO. Warto bowiem przypomnieć, że polski producent sięga po nie regularnie od 2005 roku.
Tak prestiżowa nagroda jak Złoty Laur Konsumenta w bezcennej kolekcji HELIO to wyraz najwyższego uznania dla firmy i marki, a przy tym powód do dumy. To jednak też ogromna motywacja do dalszej ciężkiej pracy, by utrzymać zdobyte zaufanie konsumentów i wciąż z wyprzedzeniem odpowiadać na zmieniające się oczekiwania rynku.
[1] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET